dimarts, 6 d’abril del 2010


Disney i la infantesa deformada (3)


Aladí saltava de terrat en terrat il·luminat tant sols per la mitja lluna que esbandia la nit estrellada d’Aràbia. Els famèlics gats miolaven perquè el poc peix que havia arribat aquell dia al port d’Al Jubayl només havia servit per alimentar el 45% dels sense sostre de la ciutat. El jove àrab es tragué la llàntia de la butxaca. La fregà amb aquella delicadesa que suposadament caracteritza als futurs sultans. El geni malhumorat aparegué i l’hi recordà el de sempre. Aladí se’l va mirà i li demanà sostre pels sense llar, un plat de boques de llamàntol i tres grams de cocaïna.
El geni sorprès li preguntà per Gesamí. Ell respongué que no sabia qui era. El tòtem blavós li explicà que era la filla del Sultà, una bella princesa que coneixeria i que després de grans aventures formarien una feliç família.
Aladí se’l mirà amb cara d’incredulitat mentre rostava aferrissadament el cor del llamàntol
.
Diu la historia que aquella fou la nit més llarga del Golf Pèrsic.


1 comentari:

Anònim ha dit...

On ets Martí? no ser res de tu. Què fas? el cole com va? com estàs?
Tinc moltes ganes de veure't i que m'expliquis tantes coses. M'han dit que vas estar a madrit i que te'n vas a Grècia? què..Itaca? no m'ho puc creure. Bé ja m'esxplicaràs guapo. T'enyoro molt.
Ka