divendres, 4 de desembre del 2009




- Em pots dir, si us plau, quin camí he d’agafar per sortir d’aquí?
- Això depèn molt d'on vols anar- va respondre el gat
- Poc em preocupa on anar- va respondre l’Alicia
- Aleshores, poc importa el camí que agafis- va replicar el gat
Alícia al país de les meravelles, de Lewis Carroll


Amb aquesta referència obra la primera pàgina el nou còmic de Paco Roca "Las calles de Arena"
Per saber més aqui teniu alguna crítica.
També m'agradaria fer referència al darrer treball de Paco Roca amb el qual va guanyar el premi "nacional" del còmic 2008. Es titula "Arrugas" i parla, des d'un punt de vista molt humà, sobre la vivència d'un malalt d'Alzeimer. Us el recomano també. Apa a disfrutar del còmic!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ninu, què fas aquest pont? a veure si ens podem veure ni que sigui algun dia. Encara mantens allò d'anar-te a banyar al mar? jo això t'ho deixo per tu. Ja em diràs alguna cosa guapo
Albert

Anònim ha dit...

Ninu, què fas aquest pont? a veure si ens podem veure ni que sigui algun dia. Encara mantens allò d'anar-te a banyar al mar? jo això t'ho deixo per tu. Ja em diràs alguna cosa guapo
Albert

elscliks ha dit...

ueeee!! just ara mateix estic a punt d'anar cap al poble amb el meu germà. Suposo que demà vindré a vere el Barça Depor al camp i diumenge me'n vaig a casa d'una amiga de santaco a un poblet prop de Girona. El diumenge aniré a l'estimat Cap de Creus a banyar-me al també estimat Mediterrani., atenció, si puc i me'n surto faré una petita paella amb el fugonet. Tot sigui per premiar-me de la remullada gèlida i punxant.
Dilluns estaré a BCN i podem fer alguna cosa si vols, tot i que segurament els hi faré un bon dinar a uns amics. Ens diem coses nene. Un petó company