dilluns, 26 de setembre del 2011

Sense maquineta

No he escrit

perquè;

La cortina s’ha mogut

quan la nit era dormida.

Ells han plorat a Dubrovnik

les carícies anhelades.

El vi fa sol i ombra

a la plaça de la Font.

No he escrit

perquè;

L’MDMA t’ha banyat

de quantitats efímeres.

La flor carbassa ha rebrotat

mentre les dents de lleó s’amagaven de la tramuntana.

El sol ha entimidit l’estiu

i tu i jo ens hem torrat com anxoves.

El film s’ha col·lat

per convertir-se en pel·lícula.

No he escrit

perquè;


L’escriptura ha estat mitigada

pel viure.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei compa soc en Fran, que estic per Mexico!!Molt bo el poema, tens mà per això.. Escolta com et trobo pel facebook? El meu es Franki Reichart, a veure si em contactes que tinc ganes de parlar amb tu!

Un abrasada ben gran ( perdona pel faltorro, no trobo la c trencada en aquest ordinador jejeje)

Aquí el meu bloc! Salute!

http://primertiro.wordpress.com/